AUGMENTA LA FAMILIA

Les meves passejades per la xarxa acaben tenint sempre grates sorpreses. Sovint m'aturo davant d'algun dels molts portals virtuals que hi ha en aquesta autopista de la informació. Entro a casa de moltes persones que comparteixen retalls de la seva vida, opinions, sentiments. De totes les visites que he fet els darrers dies, n'he tret coses positives i he decidit portar-les aquí, al meu blog, en forma de link perquè hi pugueu entrar quan tingueu alguna estona. Son espais molt interessants i per diversos motius que, com sempre faig, passo a explicar.

CARN DE BANQUETA perquè m'ha sorprès algun comentari com el que s'anomena "m'han robat molts posts" i perquè m'agrada seguir els capítols de "Des de Swazilàndia" que l'autor del blog entrega en petites dosis de bona medicina.

TENS UN RACÓ DALT DEL MÓN per la qualitat de tots els seus racons i espais i perquè el seu autor, el Jesus M. Tibau, coneix a la perfecció i defineix a les mil maneres tota l'actualitat de les Terres de l'Ebre. No us perdeu dos espais fixos al seu blog: Cares del món i els jocs literaris.

VEGUERIA PENEDÈS: REALITAT O UTOPIA? per la defensa que en fa l'autor, el Josep Guillén, de la terra on viu. El Josep és un dels molts ciutadans que volen constituir una vegueria pròpia que abasti les comarques de l'Anoia, l'Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf, en el marc de la nova divisió territorial del nostre país. No és una lluita únicament política, és una lluita per la identitat del territori.

A partir d'avui trobareu aquests tres espais linkats al lloc de sempre, a la part dreta, on hi posa espais molt interessants.

Comentaris

eecalvet_ ha dit…
Doncs moltes gràcies, Oscar. Del tot immerescut, però s'agraeix igualment.

Merci!
Anònim ha dit…
Al final, després de mesos i mesos fent cada dos viatges, veig que us heu posat d'acord i ara podré mirar-me cada matí els dos blogs que sempre em miro, el teu i el del Jesus Tubau. Sou els meus preferits i en algunes coses els meus referents. Gràcies, ara tindré el "dos en uno" sense fer tants viatges per la xarxa. Salutacions des de Falset.
Oscar Ramírez ha dit…
Joan Ramon. Gràcies pel teu comentari. Quan vaig obrir aquest blog volia únicament expresar la meva opinió en temes que, sent actuals o no, em preocupen o motiven. Crec que el blog del Jesús Tubau és per analitzar a fons perquè ensenya, educa, motiva, captiva, emociona i no deixa indiferent a ningú. Per aquest motiu l'he linkat i l'he posat als espais molt interessants. Pel que fa al meu espai, gràcies per entrar-hi quan puguis.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS