DIARI DE LA MAR

Ha tardat però al final s'ha atrevit a fer-ho. La meva dona ha obert el seu blog i ja opina sobre allò que considera interessant. En diverses ocasions havia fet aportacions en aquest blog i jo sempre li deia: "Obre't un blog i escriu el que et vingui al cap". I al final, m'ha fet cas. La Mar Roca Sol (jo li dic platgeta per resumir) treballa a la Televisió de Tarragona, és Regidora de la Plataforma Independent Cambrilenca (La PLIC) a l'Ajuntament de Cambrils i empresaria del sector de la comunicació, marketing i publicitat. Tenim en comú moltes coses com ara la passió pel mar i la natura i en altres anem per separat, cas dels castells perquè a ella la tornen boja i a mi em son indiferents. Jo us recomano que entreu quan pugueu al seu blog perquè no us decebrà. Les persones que tenen moltes coses a dir mai deceben. Aquí hi teniu enllaç directe i a més hi ha un link sobre la secció que tinc amb els altres links. Apa, ja està dit. Ara, amor meu, la responsabilitat ja és tota teva.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA