TINC UN PROBLEMA I UNA SOLUCIÓ

Tinc un problema molt greu. Sóc, encara a hores d'ara, un votant indecís. No sé per qui apostaré a les properes generals. En Zapatero no m'agrada gens. Tinc la sensació que va guanyar les eleccions ahir mateix i que, per tant, no ha passat res aquests darrers quatre anys. En Rajoy no em fa el pes. Massa crítica constant que acaba desgastant. Del Gaspar Llamazares ja ni en parlo. A Esquerra mai l'he votada i no ho faré pas ara, CiU em desmotiva cada dia més i la resta de formacions no son de la meva confiança. És greu. Mai m'havia passat. Tinc dubtes seriosos, molt importants.
I tinc una solució tot i que sigui en un altre tema. Tinc la solució de l'enquesta que havia proposat sobre allò que hauríem de fer quan arribi a la ciutat de Tarragona l'impresentable de l'Al Gore. Un 39 per cent dels participants volen que es faci una campanya de recollida de signatures per demanar a l'Ajuntament que no porti a Gore a la ciutat, que eviti la seva visita. Un 26 per cent opten per organitzar una manifestació tot recordant-li allò que ha fet per impulsar guerres abans de rebre el Nobel de la Pau. Un 22 per cent creuen que cal recriminar-li a l'Ajuntament de Tarragona la invitació que li ha fet a Gore i un 9 per cent demana que, quan arribi a la ciutat, se'l escridassi. Únicament una persona ha triat saludar-lo amistosament i lloar-lo. Amb els resultats a la mà, ara que fem a aquest senyor?I abans de cloure el post, dues aportacions. He incorporat a la llista de links el blog d'un amic meu al qual fa uns anys que no veig però del qual en conservo molt bon record. Us parlo del Jordi Escoda, de Punt 6 Camp. El seu blog De bon matí, ja forma part dels Espais molt interessants.

Comentaris

Anònim ha dit…
Ja som dos indecissos. Fem-ho a sorts, posem la mà a la cabina on hi hagi les paperetes i la que surti.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Moltes gràcies company per la menció en el teu bloc.
Eleccions ????? jo cada vegada sóc més lluny dels que teòricament en podrian agradar, cada dia més àcrata.
Oscar Ramírez ha dit…
Això li passa a moltes persones. A mi, per exemple. els que sempre he votat a les generals ara no em fan el pes. I els que mai he votat seguiré sense votar-los, quedi clar.
Anònim ha dit…
Aquest Jordi Escoda, diria que el conec una mica. És un pajaru de cuidadu.
Votem en blanc o nul, però no ens quedem a casa.
Un conegut diu, que a les cases els fills que serveixen els posen a estudiar o en tot cas a treballar. Els inutils que no serveixen per res, es dediquen a la política.
Visca la Baca. Salutacions

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS