EL MEME DEL 7 (CONFESSIONS)



Un dels blocairs més sants i purs de la xarxa, el Mossèn, em passa aquest marró anomenat "El meme del 7". Les instruccions per a fer-lo realitat són aquestes:

1.- Incloure un vincle a la pàgina de la persona que et passa el meme i posar aquestes normes al post del meme que fas tu.
2.- Compartir 7 fets sobre un mateix en el blog, alguns a l'atzar, altres de curiosos.
3.- Convidar a 7 persones a fer aquest meme i posar en aquest post els seus noms i els enllaços als seus blogs.
4.- Fer-los saber que han estat invitats deixant un comentari en els seus blogs.

Aquests són els meus fets o, més ben dit, confessions.

El primer fet és que aquest blog havia de ser més personal del que ho és ara, tractar menys temes participatius i d'òpinió. Què voleu que us digui, ja m'està bé així.

El segon fet és que hi ha díes que no sé que escriure i per tant no escric. Per escriure rucades ja hi ha gent que les escriu.

El tercer fet és que no sóc tan mala persona com alguns es creuen i fan creure ni tan bon xan com altres es pensen i fan pensar. En el fons són un bon paio i del tot incapaç de fer mal a aquells que estimo i aprecio.

El quart fet és que sóc un enamorat de la cervessa i el pernil i per més que em proposo aprimar-me, em fa molta mandra. A més, ticn poca voluntat quan arriben les prohibicions.

El cinquè fet és que m'agradaria que em toqui la quiniela d'una p... vegada i jubilar-me per dedicar-me a viatjar. Somiar és gratis.

El sisè fet és que vaig de solitari però m'encanta estar acompanyat. La solitut és cosa d'amargats i desencantats de la vida.

El setè fet és que m'he plantejat tancar aquest blog (i tots els altres) més d'una vegada però una part de mi m'ho impedeix. Seguiré cantant la canya i, sobretot com sempre he fet, donant la cara i posant-la en forma de foto.

Passo aquest complicat meme i així els hi comunico a: Mar · Apa Noi · Catalans reaccionem · Marcel · Nacho · Mon · M.Z (Publicidad en escabeche)

Comentaris

Mon ha dit…
Gràcies, aquest memem em servirà per reempendre l'ativitat del bloc despres d'un parell de mesos fent el "dropo" per questions de salut
que quedar i fer una cervesa......una abraçada company
Rita ha dit…
Un meme sincer i clar. Com ens has demostrat que ets... :-)
zel ha dit…
Jejejejee, també t'ha tocat, rei? Jo el vaig fer fa dies, i saps? Els dos hem buscat coses personals, jo em vaig decantar per les meves prioritats, si n'hagués fet un de les neures, espanto tohom...

I si que se't veu bon jan, i és cert que tots volem de tant en tant tancar blogs, però...és la nostra finestreta...

Petons. Per cert, la Mar, està bé? Fa dies que no hi trobo res escrit de nou, al blog, ara hi passaré...
Anònim ha dit…
Gràcies Òscar per visitar catalans reaccionem, ja saps que totes les opinions seran ben rebudes.

Salutacions Lobby
Anònim ha dit…
Hola escriptor, i per que no parles dels teus problemes amb els qui fan el Tot Tarragona i fins i tot de temes judicials amb ells. Apa sigues sincer i parla.
Oscar Ramírez ha dit…
Mon, celebro que aquest post et faci reviscolar com a blogaire. No sabia res dels temnes de salut però espero que tot vagi bé.
Oscar Ramírez ha dit…
Rita, moltes gràcis, de tot cor.
Oscar Ramírez ha dit…
Zel, si ja l'has fet no el tornis a fer, de veritat. Això ja passa, jajajajaja, un pensa eb els amics...
Oscar Ramírez ha dit…
Lobby, visitar-vos és tot un plaer i pensar a qui pases un meme és molt més complicat (almenys en el meu cas). Crec que el vostre blog val molt la pena i per això, perquè teniu moltes coses a dir, us ho paso.
mossèn ha dit…
sou poesia en estat pur ... per cert, la cinquena ... m'hi apunto !!! ... salut
Oscar Ramírez ha dit…
Mossèn, l'a`punto i la fem junts cada setmana. Si ens toca,la seva part va a l'esglèsia, ok?
Oscar Ramírez ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Oscar Ramírez ha dit…
Anònim: no n'hi ha per tant. Un es defensa dels atacs que rep quan i com pot. No esperava rebre aquest missatge ara (SI fa uns mesos) però no passa res.
Qui em coneix sap que mai he estat mala persona i que, tot i ser una mica resentit (vinga... molt), sóc incapaç de fer mal a ningú i menys a la gent que estimo (encara). Ho dic de tot cor. A mi em van penjar una etiqueta de dolent de la pel·lícula que no tocava i sempre he demostrat que dono la cara quan parlo. He parlat malament de persones que més tard he trobat (l'últim fa pocs dies) i ho he afrontat amb dos ...
Jo puc assumir allò que he fet però mai allò que se'm atribueixi i repto a tothom que m'acusi a aportar proves ( de les bones perquè jo tinc un sol IP i s'ha demostrat que ni tan sols un IP dinàmic és suficient).
Em cites (em cita) els problemes judicials amb un mitjà de comunicació en concret (o els seus resonsables) i jo puc dir únicament que el fan grans professionals i bones persones a qui sempre he estimat i ara segueixo apreciant. Res més. De temes judicials, com deia al principi d'aquest comentari i pel meu tarannà, només hi ha allò que un pugui dir (no fer) per garantir la meva pròpia defensa i orgull. Mai a la vida, passi el que passi, podria portar a tibunals a gent que són encara al meu cor.

Què li sembla? Bona confesió? Deixem passar els dies i el temps. Gràcies per la seva aportació.

P.D: aquesta resposta no està feta en replica a cap comentari escrit per un servidor. Arriba com arriba i es respón com toca. Aquí, en aquest blog, mai s'han eliminat comentaris insultants. Tinc altres coses molt més importants a fer com ara, per exemple, promocionar el meu llibre. Si els responsables del mitjà citat desitgen que elimini el comentari i aquesta replica, saben el meu correu i així ho faré.
La Familia Menta ha dit…
Déu ni do quina contestació... Rotundent, si senyor ù.u

Aprofito per donar-te les gràcies per passar-me el meme, m'ha fet il·lusió que algú en aquesta blogsfera se'n recordés de mi ^^"

Ànims amb el llibre i molta sort!
Oscar Ramírez ha dit…
M.Z jo sempre visito el teu blog o sigui que hi penso, jejeje. Moltes gràcies a tu.
Anònim ha dit…
Oscar,
Si em permets, voldria dir-li a l'anònim, que penso que els problemes "personals" (no hi ha cap mitjà de comunicació pel mig) als que fa al•lusió, només ens importen a nosaltres, i que estic convençut que els solucionarem, com ho fan les bones persones que a més, en aquest cas, han compartit moltes vivències al llarg d'una perllongada amistat, i que es continuen apreciant.

Salut.
Pitu Tarrasa ha dit…
Oscar,
Si em permets, voldria dir-li a l'anònim, que penso que els problemes "personals" (no hi ha cap mitjà de comunicació pel mig) als que fa al•lusió, només ens importen a nosaltres, i que estic convençut que els solucionarem, com ho fan les bones persones que a més, en aquest cas, han compartit moltes vivències al llarg d'una perllongada amistat, i que es continuen apreciant.
Salut.
Oscar Ramírez ha dit…
Pitu, crec que no podem estar més d'acord. Crec que els problemes s'han de solucionar i així serà per part meva. Efdctivament són problemes personals i no pas d'un mitjà de comunicació que, com la resta de mitjans, llegeixo cada dia amb l'ànim d'estar ben informat. Tot i que els dies passen ràpids crec que les ferides són encara recents. Li deia a l'anònim i ho reitero: Deixem passar els dies i el temps. Parlant, tot té solució i més entre persones que han compartit tantes coses (bones i dolentes) però han compartit. Gràcies pel teu comentari. Crec que aviat ens podrem posar en contacte i parlar.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS