HEM PERDUT EL NORD


Aquest món que ens toca viure, cada dia és una aventura. La foto que acompanya el post mostra un nen de 13 anys que es diu Alfie Patteni una noia de 15, la Chantelle Steadmen. Els dos nens anglesos han estat pares d'una criatura. No em titlleu de conservador ni de clàssic però em sembla vergonyós que s'hagi permes aquest fet i especialment per part dels pares de les dues criatures que han tingut a l'altra criatura que no en té cap culpa. Ara diran que els pares no havien vist la panxeta de la noia i que durant nou mesos han pogut amagar l'embaras. I què més!
El diari britànic The Sun ens apropa a fons aquesta informació amb un vídeo-entrevista a l'heroi, el nen-pare, inclosa.

Em sembla tan trist com el cas de l'americana Nadya Suleman que als seus 33 anys és mare de 14 fills i tots ells nascuts gràcies a tractaments de fertilitat. Tenia 6 nens i nenes d'entre 2 i 7 anys i, tot i viure en un barri pobre i no tenir recursos econòmics, va tenir la santa barra de portar al món a vuit innocents més i tots de cop gràcies a un procés de ferlitització que està portant molta cua. A Estats Units passen de ser conservadors a ser llibertins i permetre-ho tot. La mare, famosa a tot el món, ha obert una web on recauda diners per tirar endavant als 14 fills i fa poc li han pagat 1,5 milions de dolars per una entrevista en una coneguda televisió. Tot plegat, una altra desgràcia per a un món que se'ns escapa de les mans. En el fons, hem perdut el nord i no ho sabem.

Comentaris

Albert ha dit…
jo també , m'he quedat una mica sorprés amb aquesta noticia quan l'he vist a la tv...al nen-pare li ha nfet una pregunta un periodista...i com penses financiar aquest nen ¿?¿'resposta: que és financiar.....TOT DIT
Apa Noi ha dit…
OSCR
EL SUR , TAMBE
La gent es pensa que tenir fills és com coomprar-se bosses de patates ondulades. No pensen ni un moment en la responsabilitat màxima que representa. Però clar, com podem demanar responsabilitat quan la gent rarament en gasta d'això. Lo pitjor de tot és que els més irresponsables sempre acostumen a ser els que tenen més fills... és una mala roda.

I per cert, també em sembla molt greu la gent que té fills als 60 anys cap amunt, sense pensar que aquell nen probablement neixi amb malformacions a causa d'això o es quedi sense pares sent molt jovenet.

En fi, l'estupidesa humana.
zel ha dit…
Increïble, aquest menut és pare??? No m'ho puc creure, de veritat, no sé on són les seves hormones, les debia tenir totes concentrades a un sol lloc, perquè sembla una criatura de 8 o 9 anys, déu meu, quina bogeria!!!!

Em quedo sense paraules, la veritat!!!! Petons...el meu genoll va fent, poc a poc...
mossèn ha dit…
la realitat supera la ciència ficció ... salut
Anònim ha dit…
.....I EL EST I EL OEST....ANEM DE PET AL PADREGAR.
JUGANT AMB BCN.
Anònim ha dit…
Voleu que us digui una cosa nanos ??
Jo aquesta Història no me la crec...aqui hi ha marro!!! A la nena si la veig , però en el nano , la veritat NO. No hi hauràn interessos econòmics per una història aixi?

carme
catalansreaccionem.wordpress.com
Anònim ha dit…
Voleu que us digui una cosa nanos ??
Jo aquesta Història no me la crec...aqui hi ha marro!!! A la nena si la veig , però en el nano , la veritat NO. No hi hauràn interessos econòmics per una història aixi?

carme
catalansreaccionem.wordpress.com
Oscar Ramírez ha dit…
Compartimt tots el missatge essencial del blog. Això és molt fort.
Albert, com tu dius, amb la resposta a la pregunta que li fan al nen-pare ja està tot dit.
Oscar Ramírez ha dit…
Apa Noi: el nord, el sud, els origens i tambá la identitat.
Oscar Ramírez ha dit…
L'illa: SI, l'estupidesa humana.
Oscar Ramírez ha dit…
Zel, jajaja, m'agada molt el teu comentari. Cuida't molt el genoll guapissima!
Oscar Ramírez ha dit…
Mossèn, hi ha realitats que ens semblen ficcions i ficcions que són ben reals. Salut!
Oscar Ramírez ha dit…
Jugant amb BCN: completament d'acord, anem de pet al caos.
Oscar Ramírez ha dit…
Carme, jo crec que si que és certa tot i que obviament hi ha interessos econòmics. Cuida't.
Roser Pros-Roca ha dit…
Aquest tipus de notícies deixen de pasta de moniato. No puc estar més d'acord amb tu en totes les teves consideracions i la pregunta que em ve a la ment és: i ara què? Què passarà amb aquests "pares" que no arriben ni a l'adolescència i amb aquest nadó que no té cap culpa de la inconsciència d'adults i no tant adults (perquè entenc que aquí els "avis" hi tenen molt a dir).
Quina mena de mal cos queda amb tot plegat.
Oscar Ramírez ha dit…
Roser, completament d'acord. Ara el problema és el pobre nadó que no té cap culpa.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS