DIARI DE SES ILLES (4): LA CALMA, EL BLOG


En aquesta quarta entrega del Diari de Ses Illes començo parlant de la foto que l'acompanya. L'ha fet la Mar aquest mateix matí. És la sortida del sol vist des de Pollença, una imatge que transmet calma i pau, silenci. No sé què té el sol quan neix de bon matí però tinc clar que t'aporta energia i ganes de viure. La sensació d'un nou dia que apareix davant els teus ulls et fa comprendre la importància de la vida. Sí, tens una nova oportunitat per bategar i respirar, mirar i somriure, parlar i escoltar, caminar i transitar per aquest món que t'aporta sensacions constants.
Cada dia que vius tens l'oportunitat de fer moltes coses. Cadascú dedica les seves hores a allò que vol i nudreix el seu temps de la forma que millor li plau. Una de les opcions és tenir un blog personal, com aquest que esteu llegint. Jo n'estic molt content. El vaig obrir ara fa dos anys i mig i fins ara ha estat constant intentant aportar cada dia el meu granet de sorra. No ha estat ni és cap obligació, és un plaer que comparteixo amb els meus lectors que, amb el temps, acaben sent amics virtuals o reals. Hi ha programes que et permeten saber quanta gent et visita i què consulten o llegeixen. No es tracta ara de fer un llistat avorrit de xifres però aprofito que hem entrat al 2010 per dir-vos quadre dades del 2009 referents a aquest blog.
L'any passat vaig escriure 202 articles que van generar més de 2.300 comentaris d'opinió vostres. El nombre de visites es va incrementar un 11,9 per cent. Els darrers dotze mesos han entrat en aquest blog 18.925 persones procedents de 90 països del món (un 97 per cent eren visites estatals) i aviat arribarem a les 54.000. Al rànquing de blocs dels Paísos Catalans hi trobem un llistat de quasi 2.000 blocs i aquest, el Tot és Possible, ocupa la posició 123. Segons aquest mateix rànquing, és el setzè de la província de Tarragona, el tercer de la comarca del Baix Camp i el líder en la categoria de periodisme. La gent que el puntua, li dóna 3,7 punts de mitjana sobre 5. Són dades que m'agrada comentar perquè signifiquen que tota feina o esforç té la seva recompensa. Enguany serà un any especial per al meu blog. Ja us aniré comentant els detalls però en tot cas, deixant això a banda, gràcies de tot cor per seguir-lo com ho feu i sobretot per participar-hi amb els vostres comentaris.

Comentaris

Anònim ha dit…
LA NOTICIA ES DEL DIA 28 DEL MES PASAT
UNA PETITA BROMA, QUE AMB LO QUE ESTA PASAN , FA FALTA UNA MICA DE BON ROLLO I ELS BLOCAIREES DISFRUTEM UNA MICA
ESTIC FINS AL C..... DEL POLIITIC DE POCA ALÇADA, TOT SI VAL PER NO PERDRE LA CADIRA, NO TENEN ELS IDEALS CLARS I ARA QUE VENEN ELECCION TOT LI FAN POR. I NO FAN RES
SALUT I DISFRUTEU

APÀ NOI
Oscar Ramírez ha dit…
Ep! Apa Noi! si la noticia és del dia 28 encara em fot més gracia, jajajaja. Molt bona inocentada!
Salut i no perdis mai el teu bon humor!

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS