NO CAL DONAR PROTAGONISME

Acabo d'eliminar el darrer post publicat ahir en aquest blog que per cert, per si algú no ho sabia, és el meu espai personal on escric allò que em sembla amb la màxima llibertat. Uns amis m'han demanat que el tregui i així ha estat, l'he tret. Ho he fet per dos motius, per la petició dels meus amics i per evitar donar protagonisme a aquells que és l'únic que busquen. Obviàment segueixo pensant el mateix que havia escrit.
Més coses. Demà us explicaré les meves experiències viscudes a Sevilla on he participat com a ponent al Primer Seminario sobre Derechos Humanos conjuntament amb una trentena de ponents més procedents d'una quinzena de països. Ha estat molt gratificant. He fet moltes entrevistes interessants que també compartiré amb vosaltres en aquest espai i d'aquí uns dies penjaré el vídeo de la meva intervenció a Sevilla.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA