LLETRES, SONS I URNES

Ens hem de plantejar reptes per aconseguir sobreviure amb dignitat en aquest món ple de competències deslleials. És una de les poques maneres de demostrar que seguim vius i estem intactes malgrat els danys dels anys. A mi, personalment, m’encanta plantejar-me reptes. Aquest 2011 serà de nou l’any dels llibres. Un a punt de sortir a la venda, un altre que ja té a les seves mans el meu editor, un tercer que començaré a escriure d’aquí a poques setmanes i un quart que ja vaig iniciar l’any passat i que seguiré creant amb lentitud però també amb fermesa els propers mesos.

I entremig d’aquesta explosió de lletres i llibres, dos reptes més que també assumiré amb la seguretat de complir. Primer toca posar lletres a unes musiques que un amic i gran cantant ha d’enregistrar d’aquí a poques setmanes. Després, al maig, arribaran les eleccions municipals que és una època laboral que m’enamora cada cop més. Enguany portaré diverses campanyes a diferents municipis. A alguna hi seré present en primera persona cada dia, a altres hi aniré fent acte de presencia i en alguns casos la meva tasca es limitarà a la consultoria i assessoria via online.

Vaja, que tinc un 2011 de primera personal i laboralment parlant. Intentaré fer vacances però en aquest cos, com indico en la frase, només ho intentaré. Perquè descansar i fer festa quan a la feina ets feliç?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS