EL NOU DISC DEL XAVISS

Si la vida és un cúmul d’experiències, m’encanta acumular i per tant, viure. Al plaer de poder escriure i publicar allò que escric n’hi he sumat un de nou que ja practicava fa anys però que ara faig públic, fer lletres per cançons. 

El meu amic Xaviss, cantant i compositor nascut a Reus, resident a Cambrils i ciutadà del món, està preparant el seu nou treball discogràfic i em va proposar col·laborar-hi fent les lletres dels seus temes. Hi ha encàrrecs que no es poden rebutjar perquè et penetren a l’interior com un alè d’aire fresc, amb il·lusió i respecte. Il·lusió per saber que compten amb tu i respecte pel repte que se’t planteja.
Un servidor, home de reptes com he comentat moltes vegades, ha fet la feina i fa pocs dies li vaig entregar els textos al Xaviss. Agraint un cop més la seva sinceritat, vaig quedar molt content quan em va dir que li encantaven i ara només queda adaptar les lletres a la música i enregistrar aquest treball que sortirà per Sant Jordi.
La meva relació amb el Xaviss es va iniciar l’any 1994, quan jo treballava a la Cope i ell, conjuntament amb l’Edgar i l’Adrià, tocava amb el grup Mai Toquem Junts. Vaig apostar per ells i ells van apostar per mi de manera que als pocs mesos ens varem convertir en grup i manager. I va funcionar bé, fent bolos per tot Catalunya i tocant amb grups com Los Ilegales, Sopa de Cabra o Ja t’ho diré. Posteriorment aquella història es va acabar i les nostres vides van seguir camins diferents. Fins que , ara fa uns anys, ens varem retrobar i d’ençà que hem seguit col·laborant. 

L’amistat mai s’ha perdut i això és el que té més valor. El Xaviss té moltes qualitats humanes i ha crescut personalment i musicalment sense parar. Sempre he confiat en ell i les seves possibilitats com a cantant. Per això estic convençut que el nou treball, deixant a banda les lletres, pot arribar lluny.
Aprofitant que tenim una relació de pidolaires nats i que l’un demana a l’altra sense vergonya perquè sap que l’altra complirà, li he demanat que d’aquí a uns mesos, quan hagi sortit el meu nou llibre de pensaments que tinc intenció de presentar a diversos indrets de l’estat espanyol, m’acompanyi i posi música a tres o quatre textos dels meus. Aquesta col·laboració servirà per unir-nos més i, qui sap, si per obrir-nos algunes portes que ara encara hem d’obrir. 

Passi el que passi, Xaviss, gràcies per confiar en mi i per tot allò que encara hem de viure junts. 
La notícia sobre el nou disc l’ha publicat el diari Reus Digital i la podeu llegir aquí. Aquest vídeo és del seu treball anterior.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS