SOBRE EL MEU NOU LLIBRE

Aquest dilluns ha estat especial. Ha arribat el meu nou llibre que he editat amb l’editorial Silva i que recull tot un seguit de pensaments sobre emocions i sentiments, amor i desamor, amistat i vivències, nostàlgies i records.

L’he fet en castellà i italià en un intent d’obrir les meves creacions al mercat potencial que pot tenir una obra d’aquestes característiques. Es diu “Aforo completo – Tutto al completo” i és el meu novè llibre que sumo als altres tres escrits com autor i els cinc on he participat com a coautor.

Aquest dimecres es posarà a la venda a diverses llibreries al preu, del tot assequible, de 10 euros. A Tarragona a La Capona, La Rambla i Adserà. A Reus es podrà comprar a partir del dijous a les llibreries Gaudí i Galatea. Ara estem buscant punts de venda a les Terres de l’Ebre i d’aquí a pocs dies sabré a quins llocs d’Itàlia es podrà comprar.

Dic això perquè la meva intenció ha estat, des d’un primer moment, presentar-lo a aquest país veí que tant m’estimo. L’amic poeta Bartolomeo Smaldone, a qui vaig conèixer gràcies a l’amiga cambrilenca Montse Mendia, és la persona que farà possible aquesta presentació.

Igualment faré diverses presentacions al nostre territori: Tarragona, Reus i Tortosa. Us avisaré dels dies, hores i llocs. També el poso a la venda per Internet per encàrrec tot enviant un correu a premsa@comunicacionavanti.com

És el tercer llibre de pensaments lleugers (el meu editor diu que és poesia) i estic content del resultat final tant pel contingut com pel continent o acabat final. El sumo als ja publicats que us indico tot seguit:

2004 Restaurantes de la Costa Dorada (coautor)
2008 La Catosfera literària (coautor)
2009 L'aigua a Tarragona. 25 anys d'Ematsa (autor)
2010 Històries de la terra (coautor)
2010 Pensaments lleugers (autor)
2010 Esperando la ausencia (autor)
2010 25è Aniversari Biblioteca Hemeroteca Municipal de Tarragona (coautor)
2011 Al quebrar la crisálida (coautor)
2012 Aforo completo /Tutto al completo (autor)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA