LA PRESENTACIÓ A TARRAGONA

Aquests dies estic en procés de tancar l’agenda de presentacions del meu últim llibre “Aforo completo” que he escrit en castellà i italià i que aproparé al públic de les nostres comarques i al del país veí.

De moment puc avançar que es presentarà a la ciutat de Tarragona el proper divendres dia 16 de març. Serà a partir de les vuit del vespre a la Cafeteria del Pla de la Seu i comptarà amb la participació d’amics que llegiran als assistents alguns dels textos del llibre. Hi estiu tots i totes convidats i convidades.

També el presentarà a Reus, a la Biblioteca Central Xavier Amorós, tot i que encara no sé el dia. I tinc intenció de fer encara una tercera presentació a les Terres de l’Ebre. Pel que fa a Itàlia, d’aquí a pocs dies sabré les dates exactes i les ciutats on em desplaçaré per donar a conèixer aquesta nova obra.

Us aniré informant i us recordo que “Aforo completo” es ven a 10 euros i es pot comprar a les llibreries Adserà, Rambla i La Capona a la ciutat de Tarragona i a la Galatea i la Gaudí de la ciutat de Reus. També es pot comprar a Itàlia.

Per cert, canviant de tema però parlant d'escriure, aquest post és el número 850 que escric d'ençà que vaig posar en marxa aquest bloc que el proper mes de juny farà quatre anyets.

Comentaris

cantireta ha dit…
Felicitats, Óscar. Jo també en vull un altre, però ni idea de com se fa...( un de poemes, vull dir)
Oscar Ramírez ha dit…
Dedueixo que ens vols fer un de teu, oi? Si és així escriu-me un correu a oramirezdolcet@yahoo.es i t'ho explico.
cantireta ha dit…
:)) Petons!

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS