AVUI, TOTHOM A L'ALBADA


Ja sabeu que aquest vespre es presenta el meu llibre Aforo completo / Tutto al completo al barri de l'Albada, al Cafè Bar Dani, a partir de dos quarts de nou del vespre (20.30 hores), tot i que és recomanable ser puntuals perquè serà un acte breu, entre amics i intentarem que també esdevingui divertit. Acabada la presentació els qui vulgueu us podeu quedar a sopar pizza, tapes o el que més us vingui de gust.

Em fa molta il·lusió presentar aquest llibre en una zona aïllada del centre de la ciutat per allò que sempre es diu que la cultura arriba al centre i es margina als barris. L'humorista Forges diu que la sort dels pobles és que són fora de les ciutats i jo afegeixo que la sort dels barris és que són fora del centre. Tenen un altre ritme i com són més petits i més propers també són menys íntims. Però tot té els seus avantatges i els seus inconvenients, com la vida.

Parlant dels amics que llegiran aquest vespre alguns dels meus textos he de dir que estic molt content. Al Dani Juárez fa anys que el conec i li tinc molta estima. Sap moure's pel món i ara inicia una nova etapa en molts sentits en la que sap que sóc al seu costat. L'altre lector es diu Xavi Guasch i he de dir que el vaig conèixer fa pocs dies però que varem connectar a la primera paraula dita. Se'l veu bon jan i a mi això ja em serveix. Al tercer atrevit que s'ha ofert me l'estimo molt. És el Carlos Castillo. El conec fa molts anys, abans que fos regidor de l'Ajuntament de Tarragona. Ell sap com sóc i jo sé com és. I ens respectem perquè sempre hi ha hagut per davant l'amistat. 

Amb aquest cartell de lectura de luxe segur que la presentació serà un èxit. No importa quanta gent vingui perquè el que realment val la pena és que vingui gent que escolta i agraeix la lectura. En el meu cas, llegiré dos textos del llibre i en presentaré un de nou, del tot inèdit, que formarà part del meu proper llibre. La sorpresa està llençada i el moment arribarà. Espero que tot vagi bé. Ja us ho explicaré. 

Per cert, el Cafè Bar Dani cau just al bellmig de la rambla principal de l'Albada, al costat de l'autovia de Reus a Tarragona, a la zona que ara és plena de concesionaris de vehicles. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS