CADASCÚ TE LA SEVA CANÇÓ


Aquest és un convenciment que tinc fa anys. Potser un no sap quina cançó és i potser hi ha qui no té mai la possibilitat d’escoltar-la. Però tinc clar que tothom té feta una cançó a la seva mida. Igual ni coneix al cantant que la va composar, no li agrada l’estil musical o no li fa el pes la lletra. Però tothom té la seva. 

Lluny, òbviament, d’aquells temes que mouen masses i venen milers i milions de discos i que acaben sent els preferits de moltes persones. Lluny de les modes i de les etiquetes que es posen a tots els qui canten. Hi ha qui descobreix la seva cançó i altres que la reben de regal perquè algú els hi indica que és aquella i, lògicament, quan l’escolten així ho creuen. 

Quina és la cançó de la vostra vida? L’heu escoltada ja? La vareu descobrir vosaltres o algú us la va regalar? Jo fins ara n’he trobat ben poques per als altres però n’hi ha que sabia que eren per algú i les he anat entregant. No en són tantes, només dues, però en tinc unes quantes més que encara no tenen propietari.  La meva, la cançó de la meva vida, la tinc clara fa anys. És aquesta que us poso avui. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS