ÈXIT DE PÚBLIC A LA PRESENTACIÓ D'AFORO COMPLETO A L'ALBADA



Un local ple de públic respectuós i atent, tres amics llegint i l'estrena de dos textos nous. Són els tres elements a destacar del vespre d'ahir en l'acte de presentació del meu llibre Aforo Completo al Café Bar Dani del barri de l'Albada. 

Èxit de públic perquè el local estava ple i la gent que l'omplia era bona gent. L'acte va tenir moments molt especials però vull destacar la participació dels tres lectors, els amics Xavi Guasch, Dani Juárez i Carlos Castillo. Això de posar-se a llegir davant del públic no és fàcil però els tres van estar a l'alçada, van ser valents i ho van fer de primera. 

El meu torn va ser curt i enlloc de llegir escrits del llibre en vaig estrenar dos de nous que aniran inclosos en una futura nova obra que, si res canvia, titularé Agricultura Mental. Els dos textos nous es diuen "Lluvia" i "Eres acoíris" El primer el vaig publicar ahir aquí al blog i el segon, que té un caire molt més personal i especial, me'l reservo de moment. Després de presentar el llibre varem sopar al mateix Bar Dani i com sempre de primera. Jo us recomano que hi aneu per tastar tapes i pizzes que són les dues grans especialitats de la casa.

Feina feta i molt ben feta. Estic molt content del resultat d'aquesta segona presentació i pendent de la tercera que faré, ja passat Sant Jordi, a la Biblioteca Xavier Amorós de Reus. Us avisaré. De moment us deixo amb algunes de les fotos de l'acte d'ahir i en trobareu més al meu Facebook. 



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS