I EL PROPER DIJOUS, UN ALTRE LLIBRE NOU


Crear i crear i després seguir creant.  Aquest és el meu principal objectiu actual. I l'estic assolint perquè si us parlava de la presentació que estic fent a diferents indrets del meu llibre Aforo Completo ara un anuncio que el proper dijous dia 19 d'abril, a les 20 hores a la Biblioteca Xavier Amorós de Reus, es presentarà un altre llibre on he tingut el plaer de col·laborar a fons.

Es tracta del llibre "Jaume Juan Magriñà, Cor de Jazz" i és un homenatge a qui va ser propietari del mític Pub Keyboard de Reus i que ens va deixar fa quasi dos anys. La Montse Farrés, clienta del local i incansable treballadora, ha coordinat aquesta obra que serà molt coral ja que hi han participat, aportant articles donant la seva visió del Jaume o parlant d'anècdotes, més d'un centenar llarg de persones. 

Jo he treballat intensament amb ella i al final l'edició de l'obra va a càrrec de la Montse, un servidor i el músic de jazz Pau Terol. L'acte serà interessant i emotiu però a més tindrà alguna sorpresa que no vull avançar. El cartell de la presentació acompanya aquest escrit i el podeu ampliar clicant a sobre. Us en parlaré més d'aquí a uns dies i us espero a tots i totes a l'acte oficial del proper dijous.  

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS