EL CAMÍ DELS NÚVOLS



Un bon amic em demanava la meva col·laboració per al seu nou disc. Ha de ser un treball vitalista, boig i dolç, una proclama del poder de ser feliços. I li he preparat diverses lletres. Entre elles aquesta que, ara escrit en català, estic acabant de traduir a l’anglès. Inicialment era en català però he escoltat la músic i sóc convençut que he de traduir-la. De moment la peça parla així:

De cop els horitzons es tornen invisibles. Els camins, quan els fas pas a pas, es fan més visibles.
Deixa que arribi el moment precís, tot just ara. Deixa que arribi el petó suau i dolç.

Descobrint el jocs dels núvols quan es mouen, que busquen el mateix que cerco jo.
Vaig deixar que l’aigua s’escolés veloç, quan les coses havien de succeir. 

Tants segons perduts explicant històries velles, tantes formes oblidades que no paren de girar.
I així, les coses que ja iniciades i aquelles per fer, s’han fos totes en una.
Tot s’ha aplegat en uns segons del dia.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS