CREANT OPINIÓ


Després de mesos de silenci opinant a través de columnes al meu blog o al Tot Tarragona, sempre per motius de feina, aquesta setmana reinicio la meva activitat com a “opinador”. Ho faig perquè en tinc ganes, perquè veig que cada cop que opino puja el preu del pa i perquè hi ha mitjans que m’insisteixen que hi col·labori i altres amics que em recorden que quan vulgui posen un espai del seu mitjà al meu abast. 

Ja sabeu que escric cada dia i que quan toca opinar sóc sincer i contundent, sense amagar res ni buscar amiguismes per evitar quedar malament. A partir d’ara tornaré a iniciar la meva col·laboració al diari Tot Tarragona. Ho faré quinzenalment perquè sé que quan hi escric se’m segueix i perquè els amics Pitu i Maribel sempre em diuen que quan vulgui tinc les portes obertes del seu mitjà i jo confio plenament amb ells i el propi mitjà.

I la novetat és el diari Notícies TGN. Fa setmanes que els seus responsables em comenten que seria bo que aportés les meves idees i al final m’he decidit a fer un article mensual en aquest rotatiu. Crec que apostar pels mitjans locals és sempre bo. Mirar-se el TAC12, llegir el Notícies TGN en paper, consultar la web del Tot Tarragona o escoltar Tarragona Ràdio són sans exercicis al tractar-se de mitjans que sempre parlen de casa nostra.

Si a sobre pots formar part de la nòmina d’informadors, molt millor. Em poso doncs mans a l’obra (és metafòric perquè les poso sobre el teclat) i començo a crear.

Comentaris

Magnolia. ha dit…
personalment m ´agrada que tornis a escriure donan l ´opinio critica de la teva manera de veure las cosas a un mitja de comunicacio com es un diari digital endavan i força
Oscar Ramírez ha dit…
moltes gràcies Magnòlia.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS