SIS FETS



La primera de les propostes de temes a parlar era la que primer responc i em proposava que digués els sis principals esdeveniments, bons o dolents, que m’han passat a mi, personalment, aquests sis anys. 

Complicada resposta si tinc en compte que la meva vida sempre és plena de sorpreses, fins i tot sovint penso que és una mena de carnaval, però he fet l’esforç de pensar-ho i aquest és el resultat. 

Aquests darrers sis anys he publicat deu llibres (cinc com autor i cinc com a coautor). Aquest el conto com un sol esdeveniment. Un altre, el més important, ha estat la mort del meu germà que va ser l’únic cop que va fer-me plantejar tancar la paradeta, abandonar el blog. Hi ha un tercer esdeveniment a destacar que és el final d’una història iniciada amb la meva exdona i que va durar vuit anys. 

Un altre, el quart, és el naixement de la meva empresa, Avanti Comunicació, que ja està consolidada i avança molt i molt bé. El cinquè té molts noms perquè són els noms dels meus amics que han estat en tots els processos, bons i dolents, al meu costat. I el llistat d’amics és molt ample i no ha fet més que créixer, mai ha anat a menys. I el sisè, també molt i molt especial, és el retrobament amb una persona a qui fa anys que conec, amb qui he estat pensant sempre tot i la distància, que mai ha estat oblit, i a qui segueixo coneixent a diari. Em permetreu que em guardi més informació d’aquest sisè moment, per privacitat i perquè un cosa és compartir i l’altre és quedar-se nuet del tot. 

La resta de moments viscuts han estat això, moments i prou. Tot aporta i ajuda a créixer, a no repetir errades, a seguir gaudint quan es gaudeix. I sobretot toca riure i ser feliç. 

La imatge per acompanya aquest segon escrit és de l’au Fènix, renaixent de les seves cendres, amb qui tantes vegades m’he comparat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA