ADÉU RAFA, GRÀCIES PER TOT



La vida colpeja constantment i provoca dolor quan hi ha pèrdues tant importants com la que em comunicaven ahir al vespre. 

Ha mort l’amic Rafa González. Amic (en primer lloc perquè són molts anys i moltes les vivències que em quedo per a mi) i periodista perquè vaig tenir la sort de compartir amb ell onze anys de trajectòria professional, set a la ràdio, a Onda Rambla, i quatre a la televisió, a Més TV. 

Ens varem conèixer el 1995. Jo venia de la COPE i entrava a treballar a Onda Rambla. Ell hi feia la secció d’esports, la seva especialitat, centrada en el seu sempre estimat Nàstic de Tarragona. 

Varem treballar molt junts presentant programes magazine i altres d’entreteniment. I, el que és més important, varem compartir hores i hores de conversa, desenes de cerveses, sopars de complicitat i mil rialles sempre amb amor i estima. 

Més tard, a la televisió de Tarragona, vam tornar a coincidir. Jo era el Cap de Programes i ell el Cap d’Esports. Quatre anys inoblidables com recorden tot just ara els companys periodistes a tots els seus murs del Facebook, als seus Twitters i als seus blocs. Tots els diaris de la ciutat de Tarragona, també els de Reus i altres poblacions, han anunciat la seva mort i en destaquen la seva àmplia carrera periodística.


Amic Rafa, moltes gràcies per les estones compartides i pels anys gaudits al teu costat. Ens veiem quan toqui, descansa amic meu. T’estimo molt. 


A la foto que acompanya aquest post, feta el 1997 i que m’ha cedit una altra molt bona amiga i companya de feina en aquella època, la Sònia Olivé, hi sortim els següents:


Drets al darrera i començant per l’esquerra: Oscar Ramírez (jo), Pitu Tarrasa i Benigne Rios.

Asseguts i començant per l’esquerra: Jordi Benavent, Rafa González, Santi Montesinos i Eduard Vicente. 


Hi falten la Maribel Alvaro i la pròpia Sònia que m’ha enviat la foto.  

Comentaris

Oscar Ramírez ha dit…
Esteu deixant un munt de comentaris de record per al Rafa però no puc respondre'ls. Si us plau, deixeu-los al TotTarragona, a l'editorial del Pitu o a l'article que he signat allí. Moltes gràcies.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS