LA PORTADA I UNA FRASE



Esgotat pels esdeveniments ja comentats a les últimes hores i encara per resoldre, sumats als dels darrers dies i els darrers anys, sempre cal buscar el costat positiu de la vida. Per això comparteixo amb vosaltres, pendent que demà dimecres arribin els primers exemplars, la portada del meu nou llibre, el dotzè de la meva carrera com a escriptor.

L’he volgut anomenar “Cafè N” perquè per a mi hi ha una cafeteria que va marcar un abans i un després a la meva vida i allí hi vaig conèixer a la protagonista del llibre.
El nou llibre no és un llibre més. És l’obra que més anys m’ha costat de fer fins ara. Exactament, catorze. És el temps transcorregut des del primer dia que vaig veure a aquesta persona i el dia en què vaig alliberar-me decidint publicar tots els textos fets i dedicats a ella durant tots aquests anys. No desvetllo pas cap secret explicant, ara i aquí, allò que tothom que en compri un exemplar podrà llegir-hi.

“Cafè N” està editat per Edicions La Banya. Es vendrà integrament per Internet al preu, com sempre assequible com hauria d’estar tota la cultura, de 10 euros despeses d’enviament inclòs. Caldrà fer les comandes al correu info@comunicacionavanti.com

Sé que agradarà perquè està fet amb amor i des de l’amor. I parlant d’ell, avui vull destacar una frase molt bona, que fa temps que conec i fa poc que he compartit per primer cop. Diu així:  En las historias de amor no siempre hay sólo amor, a veces, no hay ni un te quiero. Y sin embargo, queremos.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA