GRÀCIES A...



Vaig decidir tornar al món blocaire amb un espai senzill, sense tantes eines com l’anterior per saber qui hi entrava o qui en sortia, amb desenes d’estadístiques, baners amb enllaços i mil històries més. Agricultura Mental ha estat una aposta personal, fruit també de la insistència dels amics de sempre que reclamaven més textos amb la sempre estimada generositat. I passats els primers set dies us he de dir que estic molt content. Ignoro quanta gent ha entrat però els qui heu tret el cap heu estat educats. Molts heu deixat missatges que, en la mesura del temps que tinc, vaig penjant depenent del dia. En rebo molts cada dia i això em fa feliç. 

Gràcies per aquesta bona arrancada i per estar aquí un cop més. No us decebré, no ens decebrem. Salut!

P.D: Pels propers dies preparo noves entregues de les seccions de fotos, pinze(ullades) i cròniques de les desenes de pel·lícules que he vist els darrers mesos i els llibres que he devorat amb passió sempre terrenal. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA