BABOOSHKA



Fa molts anys un amic em va descobrir una cantant que em va captivar des del primer moment. L’amic, que va morir molt jove, era el Manel. La cantant es diu Kate Bush. Del disc que em va regalar el Manel totes les cançons són bones però especialment “Cloudbusting” i Babooshka que significa “iaia” en rus. 

A la Kate vaig tenir sempre el desig de veure-la en directe però vaig saber que feia molts anys que no actuava, que les seves aparicions públiques són comptades. Als 20 anys va fer el seu últim concert i ara en té 55.

Però les coses han canviat i ara Kate Bush ha anunciat que farà 15 concerts els propers mesos d’agost i setembre. Serà per presentar el seu últim disc, que escolto molt sovint, i que es diu “50 words for snow”. Pendent de saber en quines ciutats actuarà, em preparo per aconseguir entrades per un dels seus concerts. 

Ella acaba de dir que no vol morir-se sense actuar de nou pel seu públic i nosaltres, el seu públic, no ens volem morir sense veure-la. Amb aquest pacte segur que anirà tot de primera. Per enllestir aquest post, comparteixo el vídeo de “Babooshka”  i us recomano que escolteu el seu darrer treball. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA