ANEM PEL SEGON



Inicio el segon repte de l’any, el segon llibre dels tres que vaig comentar-vos que escriuria, coordinaria, editaria i/o publicaria aquest 2014. Enllestit el primer, que es presentarà el proper 22 d’abril a les 19.30 hores a la ciutat de Tarragona (ja us diré el lloc i de quin llibre es tracta), tinc sobre la taula tots els documents que permetran donar forma al segon. 

I aquest si és un veritable repte si tinc en compte el motiu, la protagonista, els actors secundaris i el guió que serà la clau de l’obra quan estigui enllestida. No serà tasca fàcil, i menys en aquests moments particulars, però sé que la feina sortirà endavant. Potser el major esforç que em suposarà tirar-ho endavant, m’esperonarà per plasmar en format de llibre l’essència inicial i els meus pronòstics. 

No us amagaré que el punt de partida del llibre ve envoltat de molt dolor fruit d’una absència. Però al mateix temps us confessaré que, ara mateix, tirar endavant un projecte com el que comento em pot ajudar molt si ho porto bé. Si res falla, a finals d’aquest mes tindré enllestides les primeres pàgines i el mes de maig serà clau per finalitzar-ho del tot. Al juny la presentació aquí, a Tarragona, i a Madrid. 

I assolida la feina esmentada, em posaré a treballar amb el meu nou llibre personal, que es dirà “Invasión de campo”, que intueixo que serà el meu darrer llibre. Òbviament serà el darrer perquè serà l’últim que hauré escrit però vull dir que serà el darrer de tots. Que pressento que el cap, el cor i l’ànima ja em diuen prou en l’àmbit de les lletres. Fa poques hores la mare em preguntava si és cert que deixaré d’escriure. I li he dit que, molt em temo, que si. 

Altres funcions tindré en aquesta vida, vull pensar, que ja aniré descobrint quan arribi el moment. I si no arriba, ja farem el que toqui i vingui.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA