NO ET RENDEIXIS



Aquest text, que m’ha costat molt treball acabar, el tenia pendent des de fa uns dies, arran d’un missatge molt especial que vaig rebre. I avui, més que mai, el vídeo que acompanya l’escrit té una significació molt important. És una cançó que canten Kate Bush i Peter Gabriel, un tema que fa anys que m’apassiona i que comparteixo en la versió subtitulada en castellà. El text es diu com la cançó. La imatge que acompanya el text també ha estat triada amb delicadesa.

NO ET RENDEIXIS (DON’T GIVE UP)

Ara  que es manté encara la teva dolçor en els meus llavis, que mantinc les mans plenes de màgia i la cambra sembrada de quadres de l’última nit serena i transparent , em permets cuidar la lluna i dur-la als teus ulls si és creixent?

Em permets pintar els carrers d’aquell indret perdut al cel que batega amb les abraçades del nostre foc?

Duc el sol ple de teulades i un rastre de cendres que cobreixen les espines i fan volar els perfums. Mantinc el llit ple d’ocells i faig un niu a terra per als arbres, bufo plugims de silenci i ressono en la paciència.

I sento cantar les teves ones mentre aprenc les geografies salades del teu cos, deixo entrar les primaveres de les teves nits amb besades i un no res ben callat que reposa als teus cabells. Provoco al vers i calmo les notes que et faran present.

Ara, tot just ara, em permets dur-te la lluna i gaudir d’aquest moment?


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA