NOU PROJECTE PROFESSIONAL



Comunicava ahir al meu Facebook, el principal mitjà de difusió de la meva activitat actualment, que afronto des del passat dissabte una nova etapa, nou repte, professional. He estat nomenat Delegat del Sindicat de Periodistes de Catalunya a la demarcació de Tarragona (prefereixo la paraula delegat a la de president). La reunió d’afiliats celebrada a Tarragona així ho va decidir i estic content dels suports rebuts per part dels companys de professió. 

Com ja he avançat als mitjans de comunicació que em truquen aquests dies per preguntar-me quin pla d’acció tinc previst, basaré aquest mandat en la col·lectivitat, comptant amb tothom i abandonant personalismes que havien identificat al sindicat els darrers anys. S’ha d’intentar fer una diagnosi real del sector, de cada tipus de mitjà en concret i intentar pal·liar la delicada situació que viu el periodisme ara mateix. 

Com sempre, seré dialogant amb els companys i estaré obert a idees i propostes, amb ganes de fer equip i unir esforços per sumar. Properament hi haurà reunions amb els afiliats a diferents ciutats com Tarragona, Reus, Valls, El Vendrell i Tortosa. 

I gràcies als mitjans que esmenten el nomenament. Destaco aquest que podeu llegir AQUÍ   

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA