POESIA VISUAL PER TEMES BANALS



Haureu de disculpar el meu silenci d’aquests dies anteriors per motius de salut ja superats i el nou silenci que potser vingui aquesta setmana. Inicio el canvi que no deixa de ser, com indica la poesia visual que he preparat per a vosaltres, una mudança de casa, un canvi de llar sempre a millor. Amb el trasllat hi ha també la migració de la línia telefònica i el corresponent ADSL de manera que puc estar incomunicat del món unes hores i alguns dies. 

A hores d’ara, amb una part de la mudança feta, estic molt content de com s’està configurant la nova casa. Ho dic perquè és ella mateixa qui em proposa on col·locar cada moble i objecte, cada llibre i cada cd. Si no li agrada on ho poso inicialment, em provoca una afectació visual que m’obliga a canviar-ho de lloc. Les cases, si aprenem a entendre-les i les rebem com ens reben elles a nosaltres, ja les fan aquestes coses.

De moment la nostra aventura, entre un servidor i la nova casa, funciona bé. Espero un bon matrimoni per molts anys.  

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA