EL SEGON LLIBRE



A la Cris, la protagonista del segon llibre que tinc previst per aquest any, no la vaig conèixer. Va morir de càncer a finals del 2012. Fa un any que treballo en el llibre al costat de l’Abel, el seu marit. Hem estat gravant sessions de converses en les quals ell m’ha anat explicant tota la vida que van fer amb la Cris durant els dotze anys que van estar junts. Tenen dos nens bessons de 6 anys, el Marc i el Guillem, superdolços i educats, dos homenets que es van quedar sense mare i que són el principal motiu de vida del pare i dels seus avis. 

El repte, des del moment en què el vaig assumir, no ha estat gens fàcil. Hi ha hagut, i encara en falten, moments molts durs. I també molta complicitat amb l’Abel amb qui he establert una relació que sé que es prolongarà els propers anys. El calendari establert ara per tenir el llibre enllestit és clar: aquest mes s’acabarà d’escriure, al juny anirà a correcció i impremta. A finals de juny o principis de juliol el presentarem. Primer a Tarragona i després a Madrid. 

Ara toca seguir endinsat en aquesta etapa plena d’emocions que suposa crear un llibre així. Us aniré informant de la seva evolució.  

Comentaris

Unknown ha dit…
Espero que en aquest llibre quedi constancia de la gran persona que era la Cristina, quina llástima que no l.haguis conegut, jo si que vaig tenir aquest plaer, et puc dir que era una noia sencilla, dolça, simpatica, maca, encantadora i amb una força imparable, jo la vaig veure creixer... En mi ha deixat un buit molt important, passen el dies i sempre hi ha algun moment que la recordo, i penso que es una gran pena que uns fills, un marit, uns pares i unes germanes no puguin disfrutar del encant de persona k era la aCristina!!!!!!!!
Oscar Ramírez ha dit…
Moltes gràcies pel comentari Paquita. Estic convençut que el llibre serà fidel a la vida i lluita de la Cris, als seus anys al costat de l'Abel, el Marc i el Guillem, a la seva relació amb els pares i la resta de familia, els amics i amigues, companys i companyes. Aviat estarà el llibre enllestit i tots ens podreu/podrem gaudir. Gràcies de nou pel comentari.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA