UN REGAL QUE NO ESPERAVA



En moments delicats arriben alegries que reconforten i et retornen de nou al camí on veus que la vida té encara esma de fer-te respirar. Avui us puc anunciar, amb el màxim plaer, que aquest vespre sóc el convidat del programa “Volta la carta” que emet Ra1. De set a vuit del vespre m’entrevistaran en aquest espai que em permetrà parlar per la meva estimada Itàlia i en italià òbviament.

En principi l’entrevista és per parlar del meu nou càrrec de Delegat (alguns encara insisteixen en dir-ho president) del Sindicat de Periodistes de Catalunya a Tarragona. Però també parlarem dels meus llibres i, especialment, del nou disc del XavisS. I aquí hi haurà sorpresa garantida. 

Estic més que feliç pels comentaris que els amics italians han fet sobre mi a Facebook en totes les convocatòries d'esdeveniment, que han estat diverses, per escoltar l'entrevista. Ells diuen que és un dia especial per a ells i jo insisteixo en tot el contrari, en dir-los que sóc jo qui està ple de sorpresa i goig per estar amb ells. Això són coses de l'amistat i l'empatia. 


A més, han convidat, per compartir el debat, a dos monstres de la comunicació italiana. Parlo del Serafino Paternoster i del Felice Griesi. El programa el presenta l’amic Francesco Fiore a qui conec a través d’un altre molt bon amic, el Bartolomeo Smaldone. I hi ha una tercera persona vinculada en format de lletres, l’escriptor i poeta Nicola Vacca que és el meu autor de lectura habitual des de fa uns mesos. 

Tot plegat pot ser genial. No nego que tinc certs nervis però que els supera l’emoció de poder transmetre amb certa comoditat allò que vull dir en un espai que estimo i en una llengua que fa anys que m’enamora. El programa el podeu seguir en directe des de diferents enllaços i jo us recomano AQUEST. (feu clic on hi posa ON AIR).

Nota: La primera foto és dels estudis de RA1 i la segona és del Francesco Fiore.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS