LA BIEN QUERIDA


La música és un dels principals aliments de la meva ànima. Quan escolto temes com els que avui comparteixo, em sento ben nodrit. La Bien Querida és un grup que vaig descobrir fa ben poc crec que aporten molta riquesa musical. També amb les seves lletres i especialment amb aquesta que, quan escolto la cançó, em fa pensar en una sola persona.

No us diré qui és però si aquesta persona llegeix el text ja sabrà que parlo d’ella. En fi, que us convido a escoltar i veure el vídeo de “La Bien Querida”. La cançó es diu “De momento abril”. Sota hi ha la lletra.


De Momento Abril
Esta mañana escuché en el jardín de tu casa
Una canción que decía algo parecido
A lo que venía pensando
Mientras tú leías un libro
Y me quedé sin palabras
Porque no tuve ni tengo el valor de decirlo
Que me hubiera casado contigo,
de habérmelo pedido
Y luego me he ido
Y me han venido de golpe
Las cosas que te hubiera dicho
Las cosas que nunca te digo
Porque siempre me pasa lo mismo
Y luego me he ido
Y me han venido de golpe
Las cosas que te hubiera dicho
Las cosas que nunca te digo
Porque siempre me pasa lo mismo

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA