OLIVER: NO ÉS UN PROJECTE MÉS


Normalment no em deixo enredar però sempre hi ha qui ho aconsegueix. El proper dia 25 de juliol prendre part en la gravació d’un videoclip musical on hi haurà molts altres amics i amigues fent d’actors i actrius, ja siguin principals o secundaris, i passant-s’ho bé. 

Es el primer vídeo del cantautor Oliver que es va estrenar ara fa un mes al Teatre Metropol. Amb l’Oliver, periodista com jo, vam treballar junts quatre anys a la televisió de Tarragona. Ell era el director i jo el cap de programes. Ara els dos som fora del sector televisiu, ell dirigeix el Tarragona Diari i un servidor ja sabeu a què es dedica. 

L’Oliver composa la lletra i la música dels seus temes tot i que mai ha estudiat solfeig i això li dóna un plus molt elevat de dificultat que ell salva sense problemes perquè aconsegueix uns sons frescos, que enganxen i que tenen com a base l’ambient mediterrani que respira quan els composa. Com tothom en aquesta vida, l’Oliver anirà creixent com a cantant a mesura que vagi fent més concerts, que perdi la por a l’escenari, que abandoni la típica vergonya dels primers cops. Però pinta bé, molt bé, el seu projecte. Jo hi confio i ja sap que em té al seu costat per ajudar-lo en allò que pugui. 

Us recomano escoltar aquesta cançó que ens convida a moure’ns, a trencar temors i encetar la diversió. Vine amb mi... com diu ell. Hi anem? L’escoltem i veiem?  FEU CLIC AQUÍ

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA