LA VOLTA AL MÓN





La volta al món és el nom del programa que emet cada mati, de dilluns a divendres, Tarragona Ràdio. Demà dimarts m’hi han convidat per parlar del meu recent viatge a Altamura. De les 9.30 a les 10.00 hores tindré temps per explicar als oients de l’emissora com és aquesta ciutat i els municipis més propers que vaig conèixer i que són Bari i Trani.

Tarragona Ràdio és al 96.7 de la FM i es pot escoltar en directe a la seva web. Podeu accedir-hi AQUÍ i a dalt a la dreta clicar sobre "Directe".

Tradicions i gastronomia, cultura i hàbits socials, perfil de la població i tantes altres coses vinculades al meu viatge a Altamura, formaran també part de l’entrevista. I de pas, podré llegir alguns dels textos que formaran part del meu proper llibre. Ja us posarà, quan el tingui, l’enllaç corresponent. 

L’entrevista està pactada fa uns dies. Ara alguns entendreu perquè no parlava tant de la ciutat quan vaig fer el Diari d’Altamura al meu blog. Em reservava per demà.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS