KEEP YOUR FEELINGS IN MEMORIES



Tinc una tarda espiritual. He revisat de nou l’Alcorà i rellegit part dels Corintis: sembrar en deshonra per ressuscitar en glòria, sembrar en debilitat per ressuscitar en poder, sembrar un cos natural per ressuscitar un cos espiritual. 

Acabo el vespre i enceto la nit amb les notes i la paraula. No és cap Déu ni Mestre però em marca el camí mentre em diu: 

Ti muovi sulla destra poi sulla sinistra, resti immobile sul centro, provi a fare un giro su te stesso, un giro su te stesso. "You miss me and I miss you"

Amb poca força a les mans i una vista esgotada, com el cos, anoto:

Intento avançar escoltant als grans, amb un moviment independent del cap, trencant socialment amb tot, reunint tots els meus pensaments. Quelcom simbolitza el centre, descobreixo el yin i el yang, el buit i la llum, eina positiva i element negatiu. M’oposo a certes dualitats, necessito estabilitat per totes les bandes, parets emocionals, la certesa i el silenci fet fermesa.
 
Sóc fort i seré. No veig ni diviso certs paisatges que arrossego fa segles. I em ve al cap... No time, no space. A
nother race of vibrations, the sea of the simulation. Keep your feelings in memories. 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA