ATZUCAC



De Ciceró vaig aprendre que la veritat es corromp amb el silenci tant com amb la mentida. Per això silencio per sempre més a qui em silencia a mi sense motius aparents. 

Pels moralistes francesos vaig saber que és important bastir alguns ponts i cremar-ne d’altres. I ho aplico cada dia. És per salut mental que ho faig i perquè em funciona. Mai caic en cap atzucac. 

El primer viatge de l’any arriba aviat. Dels anys i el seu pas he aprés que m’agrada conèixer ciutats i persones. Aquesta primera sortida serà curteta perquè m’he de moure només cent quilometres, marxo aquesta tarda i torno demà a mig mati. És un viatge de feina sindical que tenia pendent des de fa uns mesos però suma. A més, vaig a una ciutat que em porta bons records. 

De l’art de viatjar en sé que costa diners. Per això estic content al veure que hem deixat enrere les festes. És un bon motiu d’alegria. Treballar dignifica i fa possible els plaers.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA