UNA NOVA MUSA EM SUAVITZA LES HORES



He trobat una nova musa que em fa les tardes més dòcils i correctes, que em tapa quan tenen fred els porus de la meva pell, que em diu coses maques a cau d’orella i em posseeix a cada racó de la casa sense que m’hi pugui negar. Ja fa dos dies que m’absorbeix amablement les tardes amb els seus mots i la seva dolçor. D’ençà que la conec he retrobat la calma necessària per tornar a escriure. 

Ella es diu Mélanie. Ara mateix, mentre escric això, m’està dient que és capaç de fer l’ullet a tots els núvols o desafiar a les pitjors tempestes. També sap, perquè jo li he dit, que el temps també té un bon temps. Li recordo i ella em respon que és aquí, amb mi, perquè m’espera.

La Mélanie Laurent és una actriu i model francesa, coneguda pel seu paper en una pel·lícula de Tarantino, que a més té la virtut de composar i cantar les seves cançons, per cert meravelloses, amb una veu que només pot tenir el rostre que té. Del seu únic disc publicat fins ara us recomano especialment les dues peces instrumentals que toca al piano. Amb ella hi treballo a gust de nou. Ja sabeu allò que vaig escriure un dia en un dels meus llibres sobre l’au Fènix: reneixo de les meves cendres quan toca fer-ho.

Abans d'acabar, dir-vos que ara sí que he enllestit la ordenació de l'arxiu del blog on havia d'eliminar escrits i etiquetats. Ja el podeu consultar lliure de muses i de manera gratuïta. Ara us deixo amb la Mélanie.  

El vídeo que comparteixo d'ella es diu “En t’attendant” (esperant per tu).

Comentaris

Bruno ha dit…
Mélanie c'est merveilleux
Pere Sans ha dit…
Quina descoberta per la bellesa i per la veu. Bon cap de setmana.
Pere Sans ha dit…
Les altres dues muses ja no apareixen a cap lloc? He cercat al cercador i no hi ha rastre de cap de les dues.
Roger S ha dit…
Fer neteja sempre serveix si hi ha elements que destorben. No sé si era el cas però ho sembla. Ben fet.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA