ARA, NOUS PROJECTES


El principal projecte en el que treballo ara i que em tindrà ocupat, com a mínim, fins el proper 24 de maig, em permet coordinar i assessorar un nodrit grup de persones que treballen per un objectiu comú. Aquest factor, la col·lectivitat al servei d’una única lluita, em suposa un plus molt important a nivell personal.
  
No us amagaré pas que el projecte és una candidatura d’un partit polític que opta a aconseguir representació a l’ajuntament de Tarragona. És època electoral i una de les meves especialitats, dins de meu ofici del periodisme i la comunicació, són les campanyes polítiques. El repte assumit ara és engrescador i molt complicat però, com tots els que em proposo, també és possible. 

Dirigir la campanya esmentada no m’aïlla pas d’altres obligacions. Amb el meu nou llibre imprimint-se, segueixo enllestint el segon llibre que presentaré enguany i en el que fa quasi dos anys que treballo. El presentarem, si tot va bé, cap al mes de juny. I també he iniciat un altre projecte literari en el qual em començo a endinsar per poder-lo presentar sobre el mes de novembre. 

Faig doncs balanç del meu dia a dia, i del futur a curt termini, i no tinc motius per preocupar-me de moment. Com diu l’amic Alejandro, no calen les pre-ocupacions. Quanta raó té ell, ple de saviesa, en molts dels temes que parlem. Sort en tinc de poder-li comunicar les decisions que vaig prenent quan ja les he pres. I més sort tinc quan sé que les comparteix totes i les troba encertades. 

Acabo compartint una frase que he llegit aquest cap de setmana en un llibre de Julio Cortázar: Fui una letra de tango para tu indiferente melodía.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA