INVASIÓ DE VÍDEOS (1): ALEJANDRO


Al final, després d’una pacient espera, em comencen a arribar uns documents molt especials. Parlo de la presentació del meu últim llibre a Tarragona, al Cafè Metropol el passat 6 de març, i més concretament dels vídeos de les intervencions de les persones que van llegir els meus textos dedicant-me abans unes paraules que sempre recordaré i agrairé. Els qui em coneixeu sabeu com d’important va ser aquell dia. 

L’Alejandro, la Victòria, la Montse, el Manolo, la música del XavisS i la presència de l’estimat Bartolomeo, arribat d’Itàlia només per estar al meu costat unes hores, són els moments que ara tindré en vídeo. Els aniré penjant a youtube, compartint-los aquí i dosificant d’aquesta manera un moment que va ser breu i molt moltíssim intens.    

Us demano, molt especialment, que els mireu amb calma i atenció. Tots els qui hi surten són persones especials que la vida m’ha regalat. El primer d’ells, així enceto la sèrie, és l’Alejandro. Animeu-vos a mirar-lo, escoltar-lo. És cultura, és tendresa, és amor... i tantes altres coses. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA