INVASIÓ DE VÍDEOS (2): MONTSE


Enceto la setmana amb un nou vídeo, el segon de la sèrie, de la presentació del llibre “Invasió de camp” a la ciutat de Tarragona. Mentre vaig compartint aquests documents, que la gent troba molt interessants i especialment els lectors i lectores d’aquest blog, preparem la versió italiana de l’obra que presentaré al país veí a finals de juliol. 

De moment, i fetes les presentacions a Tarragona i a Reus, la de Tortosa queda pendent perquè ara mateix, amb la feina de les campanyes electorals, m’és impossible assumir l’acte. 

Tornant als vídeos del llibre, i en especial a aquest segon, avui podreu veure la dolça intervenció de l’amiga i poetessa reusenca Montse Farrés. És una persona amb qui tinc un gran feeling i que, en moments importants dels darrers mesos i com a dona, m’ha aconsellat en el moment de prendre segons quines decisions. La Montse va llegir dos textos del meu nou llibre: L’art de perdre i L’art de caminar. I ho va fer amb un art únic i autèntic, amb delicadesa i tendresa. Amb amor d’amiga. 

Espero que us agradi. Dediqueu-hi el temps que dura, molt breu, i segur que us reconforta veure’l i escoltar-lo. En pocs dies, altres vídeos. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS