INVASIÓ DE VÍDEOS (3): BARTOLOMEO

El dia de la presentació de “Invasió de camp” al Metropol de Tarragona, mitja hora abans de començar l’acte, vaig patir una mena d’al·lucinació o aparició. Mentre estàvem assajant com havia d’anar la vesprada, vaig veure, allí al mig de la sala, al meu amic Bartolomeo Smaldone. 

A la tarda havíem parlat per Facebook i m’havia desitjat molta sort. Ara, no el podia veure allí al mig. Això és el que vaig pensar però res més lluny. Bartolomeo havia vingut a Tarragona, sense avisar a ningú, només per assistir a la presentació i estar al meu costat en aquell moment.

El vaig fer intervenir i acabada la presentació vam anar a sopar junts, amb altres amics, a la Plaça de la Font. Després varem tancar alguns locals nocturns del centre i a mitja matinada ell va anar a l’hotel i jo cap a casa. Al matí següent, amb la bona companyia del bon amic Manolo Rivera, varem acompanyar-lo fins l’aeroport del Prat. 

El regal de la seva presència va ser únic. Fa anys que no tenia tantes emocions com les sentides en el moment de veure’l allí al mig, al Metropol, dient-me: hola hermano! 

La vida val la pena per aquestes coses. Les tristeses es complementen gràcies a les alegries i sovint la balança és positiva quan fem anàlisi temporal. Avui us convido a veure el vídeo on ell, el Bartolomeo, llegeix una part del pròleg del llibre. És un moment molt especial que vull compartir amb vosaltres. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS