CONVERSA A RA1 ABANS DE MARXAR




Un dels vicis dels meus “fratellos” italians Bartolomeo i Francesco és la ràdio. Presenten, setmanalment, un programa a Ra1, una emissora escoltada per desenes de milers de persones que s’estén a un ampli territori. Al programa “Cultura me reparavit”, hi són presents les veus de les principals persones vinculades a la cultura italiana. També altres convidats de fora, d’altres països del món, sempre i quan facin d’altaveu d’aquelles accions que serveixen per a créixer i aprendre interiorment, per ajudar als col·lectius a millorar en els valors més bàsics i necessaris.  

L’any passat vaig tenir l’honor de ser entrevistat durant més de mitja hora al seu programa. Aquest divendres, una trucada des de Ra1 em convidava a parlar pels micròfons d’aquesta ràdio de nou. El resultat el podeu escoltar a l’enllaç que ara us facilitaré. Són nou minutets amens, d’una conversa agradable prèvia al meu viatge a Altamura i Matera. La podeu escoltar, us hi convido, clicant AQUÍ

La meva trucada s’inicia, més o menys, als 54 minuts i 40 segons. Espero que us agradi. A la foto, Francesco Fiore (esquerra) i Bartolomeo Smaldone (dreta).

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS