DE MATERA AL MÓN, PASSANT PER TARRAGONA





Com sempre que acaba un esdeveniment en el que intervinc, o abans que arribi, els mitjans de comunicació es converteixen en amics i publiquen la informació corresponent. Els he d’agrair sempre la seva disponibilitat i complicitat. A Itàlia, el dia abans que presentés el meu llibre a Matera, el Corriere della Sera, principal diari italià, es feia ressò del festival al qual vaig prendre part i citava el meu acte al final del seu article del dimecres dissabte dia 18. 

Avui qui parla de la meva estada a terres italianes es el diari Noticies TGN que dedica mitja pàgina de la secció de cultura i gent a explicar l’aventura que m’ha fet feliç dies enrere. La imatge que il·lustra la noticia és d’un moment de la presentació al costat del meu estimat amic Bartolomeo Smaldone. 

Comparteixo amb vosaltres les dues noticies amb el desig que us sigui agradable la lectura. Del festival Al3Mura també se’n va parlar a la web de l’ajuntament de Matera, AQUÍ

Podeu ampliar les dues imatges clicant sobre elles.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA