ÉS PER AIXÒ QUE T’ESTIMO



M’ha arribat aquesta imatge del volcà Etna, a Sicilia, que aquests dies està revoltós. I vull compartir un petit text que li vaig dedicar a ell, a l’Etna, l’agost del 2007 quan vaig viatjar a l’illa siciliana. Aquells dies també estava juganer i escopia foc per la boca sense posar a ningú en perill, per passar l’estona i fer-se veure. 

Vaig respondre a la seva preocupació obrint també la meva boca. Vaig pensar que és senzillament al·lucinant mirar-te aquest espectacle de la terra i la natura, poder-los gaudir i escriure les sensacions. I vaig anotar això:

Em condueixes cap a paisatges nous, a llocs on mai he estat. És per això que et miro, gaudeixo i estimo. Davant teu no tinc por i el temps s’escorre lentament. Em dus al cap paraules absurdes per no ferir l’instant que estem vivint, a soles, només tu i jo. Tens quelcom màgic que em captiva i un futur ple de coses noves. ETNA, és el cor que et batega, és per això que t’estimo.  

NOTA: La foto d’aquest post ha estat feta a una distància prudencial però molt propera al cràter del volcà. A més, hi havia tempesta a tot el cel de Sicilia i la barreja de foc i llamps és única. No és cap fotomuntatge, és el fruit de disparar milers d’instantànies en pocs minuts i esperar a que una d’elles, una sola, regali als ulls el que ara veieu. 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA