IN ALBIS I ELS DERVIXOS DEL FOTÒGRAF TURC




El meu proper llibre d’aforismes i prosa poètica, que de moment du el títol de “In albis”, veurà la llum els propers mesos. Calculo que el podré tenir enllestit sobre el mes de setembre o, com a molt tard a l’octubre. Una de les principals novetats que tindrà serà el fet que la portada no serà una fotografia feta per mi. 

Per primer cop, he optat per una imatge que no he captat en persona. M’ha ajudat haver descobert l’art d’un fotògraf turc que segueix els rituals sufís del seu país, que té la virtut de capturar als dervixos en el seu màxim estat de trànsit, en aquell punt on el moviment del cos ja no és terrenal. 

Fruit de la coneixença d’aquest autor, li he demanat que em cedís una de les seves imatges per utilitzar-la a la portada de la meva nova obra. I ha acceptat encantat fent la cessió de la imatge que jo demanava i de manera gratuïta. Per a mi, les portades dels llibres són molt importants perquè, d’una o altra manera, són la tarja de presentació del menjar literari que podrem devorar al seu interior. I “In albis” és una obra molt profunda, intimista, metafísica i extracorpòria. 

Temps tindrem de comentar-ne més detalls els propers mesos. La cosa promet. La imatge que us mostro avui en aquest post és un petit fragment de la foto de portada del futur llibre.  


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS