LA FELICITAT I WOOLF




Aquests dies em rellegeixo Virginia Woolf, una de les poetesses més grans que han existit mai, escriptora inesgotable i dona lluitadora en unes èpoques de reconquesta de drets i lluita de valors molt importants i cruels. 

Woolf parla molt dels sentiments i únicament volia compartir aquest petit fragment referent a la felicitat:

Encara recordo aquell matí.
Em vaig despertar amb l’arribada del sol.
 S’obria, davant meu, un món de possibilitats.
Coneixes aquesta sensació?
I recordo que em vaig quedar pensant: Així que això és el principi de la felicitat?
I sempre n’hi haurà més. Mai se’m va ocórrer que no era el principi. Que era la felicitat.
Va ser en aquell moment. Aquell instant... 

...

Fa uns anys, es va fer una adaptació del llibre on Woolf escriu aquest text. Va passar del llibre al cinema i així, la pel·lícula “Las horas” descobria el secret de les paraules de la poetessa.

La foto és de Rodney Smith.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA