VOSALTRES DECIDIU



He pensat que vosaltres, que heu estat sempre fidels a aquest espai i sou els receptors dels meus textos, heu de ser també els qui heu de prendre la decisió final que us proposo. Tenint en compte que darrerament he publicat molt poc aquí, i que no albiro un canvi a curt termini perquè ja no tinc ganes d’escriure, us demano que em dieu què voleu que faci amb aquest blog. 

A l’esquerra teniu una enquesta amb les dues possibilitats i us agrairia que en triéssiu una de les dues. O el mantinc obert per deixar-lo com a espai de consulta o el tanco per sempre. El primer vot l’he fet jo mateix, triant de tancar-lo. He escollit aquesta opció perquè ja sabeu el meu parer: si no has d’alimentar la bitàcola, tanca-la. 

Allò que decidiu és allò que faré. Gràcies per haver-hi estat tots aquests anys.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA