PRESENTACIÓ DEL NOU LLIBRE A TORTOSA



Estic acabant de tancar dates i concretar convidats per a les presentacions del meu nou llibre a diverses ciutats. De moment us avanço que seré a Tortosa el proper divendres 17 de març. Serà el primer cop que presentaré un llibre meu en aquesta ciutat que tants records em porta cada cop que hi penso. La presentació de “El trist atzar del vertigen que em devora” la farem a la Llibreria La 2 de Viladrich (Carrer Cristòfol Despuig 22) a les 19.30 hores i anirà a càrrec de l’amic, blocaire i escriptor Jesús M. Tibau. 

Serà un acte ideal per donar-me a conèixer al públic de les Terres de l’Ebre. Abans de la presentació tindré el plaer de ser el convidat del programa literari que el Jesús presenta a la televisió Canal 21. No tinc masses contactes en aquestes contrades però espero veure cares conegudes de persones especials i cares noves de persones que vulguin saber més coses sobre l’atzar, el vertigen o el ballarí dervix protagonista de la portada.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS