JO VAIG TRIAR COLORS FA 25 ANYS



Fa molts temps que vaig decidir no mirar futbol i, només de tant en tant, gaudeixo d’un bon matx de la Premier anglesa perquè considero que és el millor futbol que es fa actualment, ple de rapidesa i poquíssimes faltes. 

Desitjo sempre que el Barça i el Madrid ho perdin tot, perquè són dos clubs que no em representen i a qui sempre s’ajuda perquè facturin quan més millor fent-los passar eliminatòries de la Champions (regalant-los gols, 2 al Barça amb el PSG i 2 al Madrid amb el Nàpols) o regalant-los puntets de la Lliga (més al Madrid que al Barça). 

Però a part de tot això, fa 25 anys que vaig decidir que si havia d’escollir un equip, escollia al Nàstic de Tarragona. Pel simple fet de ser nascut a Reus, no tinc perquè ser del Reus i no seré dels qui ara s’han fet roignegres perquè l’equip està a Segona i deixaran d’anar al camp quan ja no hi sigui. Això del futbol va a elecció per simpatia, no per ciutat de naixement o colors ni altres mandangues.  

Un altre dels motius pels que ja no miro el futbol és perquè és ple d’injustícies. I avui he pecat mirant-me el Nàstic-Reus i he acabat amb aquesta mateixa sensació. El bany de joc, ocasions de gols, llançaments a porta i possessió de joc que el Nàstic ha fet al Reus és abismal. Del Reus avui només se salva el porter que ha demostrat la seva qualitat. L’àrbitre, que no ha parat de xiular faltes i s’ha menjat un penalti clar a favor dels granes, també té un suspens. 

La victòria dels reusencs no és justa, gens justa. Però més enllà d’això, el que més em preocupa és la rivalitat amb mofa que haurem d’aguantar tots durant bastants dies entre els qui han guanyat atacant als qui han perdut, i els perdedors que cauran a la trampa de la provocació. Al final, per una o altra cosa, les dues ciutats sempre estan immerses en aquestes guerres de campanaret que fan molt de mal i no ajuden a prosperar en cap dels sentits. Seria bo, per a tothom, que quan acabi la temporada els dos clubs tornin a militar a categories diferents. Òbviament al Nàstic el vull seguir veient a Segona.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS