14 de juny 2017



Visc envoltat d’esdeveniments i gestos que em fan sentir viu. Les presentacions dels meus llibres, els meus viatges i relacions d’amistat a Itàlia, les moltes activitats culturals que puc organitzar o en les que col·laboro des d’altres vessants, o la creació constant i generació d’idees, són la meva empremta i el símbol del meu llegat.

Ara, molt content, us puc anunciar que en pocs dies –demà us podré dir el dia, lloc i hora- tindré el plaer de presentar a Tarragona el llibre “Lucas té superpoders” que ha escrit l’Ana Luengo i ha il·lustrat la Marisol Díaz. Es tracta d’un conte infantil que ajuda al lector a conèixer l’autisme amb un caire d’humor i trencant mites, tractant el tema amb tendresa i fantasia però evidenciant-ne la seva realitat.

La presentació la coorganitzem la gent d’Astafanias (Associació de Famílies amb Disminuïts Psíquics de les Comarques Tarragonines), i l’associació cultural Etcètera que tinc el plaer de presidir. A l’acte hi intervindrà l’autora del llibre, Ana Luengo; la Maria Jesús Morales que és Treballadora Social d’Astafanias, el David Serra que és vicepresident d’Etcètera i un servidor. 

Als qui us dediqueu al camp de la pedagogia, psicologia infantil, ensenyament, treball social o qualsevol altre ofici relacionat amb el tercer sector, us pot ajudar i molt aquesta obra. Però pot ajudar encara molt més a la resta de la societat que, tinc la sensació per no dir el convenciment, que encara viu molt d’esquena a la realitat social d’aquest trastorn psicològic que és l’autisme. Com sempre, l’entrada serà lliure i gratuïta per a tothom. 

Us dic en breu quin dia ho farem (crec que serà l’última setmana de juny) i a quina hora (intentarem que sigui a partir de les 20h). El lloc, amb tota probabilitat, serà el Cafè La Cantonada de Tarragona.

Traductor

Seguidors del blog

Arxiu de textos vells

Amb la tecnologia de Blogger.

Bona cultura

+ Bona cultura

- Copyright © AGRICULTURA MENTAL - Un producte Avanti Comunicació -