ELS SUPERPODERS DELS NENS AUTISTES



Visc envoltat d’esdeveniments i gestos que em fan sentir viu. Les presentacions dels meus llibres, els meus viatges i relacions d’amistat a Itàlia, les moltes activitats culturals que puc organitzar o en les que col·laboro des d’altres vessants, o la creació constant i generació d’idees, són la meva empremta i el símbol del meu llegat.

Ara, molt content, us puc anunciar que en pocs dies –demà us podré dir el dia, lloc i hora- tindré el plaer de presentar a Tarragona el llibre “Lucas té superpoders” que ha escrit l’Ana Luengo i ha il·lustrat la Marisol Díaz. Es tracta d’un conte infantil que ajuda al lector a conèixer l’autisme amb un caire d’humor i trencant mites, tractant el tema amb tendresa i fantasia però evidenciant-ne la seva realitat.

La presentació la coorganitzem la gent d’Astafanias (Associació de Famílies amb Disminuïts Psíquics de les Comarques Tarragonines), i l’associació cultural Etcètera que tinc el plaer de presidir. A l’acte hi intervindrà l’autora del llibre, Ana Luengo; la Maria Jesús Morales que és Treballadora Social d’Astafanias, el David Serra que és vicepresident d’Etcètera i un servidor. 

Als qui us dediqueu al camp de la pedagogia, psicologia infantil, ensenyament, treball social o qualsevol altre ofici relacionat amb el tercer sector, us pot ajudar i molt aquesta obra. Però pot ajudar encara molt més a la resta de la societat que, tinc la sensació per no dir el convenciment, que encara viu molt d’esquena a la realitat social d’aquest trastorn psicològic que és l’autisme. Com sempre, l’entrada serà lliure i gratuïta per a tothom. 

Us dic en breu quin dia ho farem (crec que serà l’última setmana de juny) i a quina hora (intentarem que sigui a partir de les 20h). El lloc, amb tota probabilitat, serà el Cafè La Cantonada de Tarragona.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA